SVAR AV THERESE

från: elin

1. om ni sammanlagt fick ta med er 5 personer till en öde ö, vilka skulle ni ta med er?
2. hur går det med killarna?
3. hur trivs ni i nya klassen?
4. älskar ni elin göransson?
5. visst är elin göransson bäst?
6. elin göransson är ert allt ellerhur?

PUSS

svar: 1. det skulle vara louise, julia, elin, syster och någon annan nära.
2. sisådär
3. jag trivs bra, men saknar gamla klassen samtidigt
4. klart!
5. nja osäker där, ehehe
6. haha ja, mupp ellan(L)


från: emelie

Vad vill ni jobba med efter studenten? :)

svar: jag vill jobba som frisör, men först vill jag utomlands!


från: krister

Vart vill ni bo när ni blir äldre? ;)

svar: jag vill bo på landet någonstans tror jag, men vill utomlands mycket!


från:

Vem av er är bäst Julia eller Therese ?? /Micke :)

svar: bäst tillsammans ;)


från: emelie

Vilket är erat favoritprogram? :)

svar: har inte direkt någon favorit, men de jag följer däremot är kungarna av tylösand,
bonde söker fru, ensam mamma söker och paradise hotel.


från: mickis

har ni kul?

svar: ja, absolut


från:

Julia, vad är det bästa och sämsta med Therese?
och Therese, vad är det bästa och sämsta med Julia? :)

svar: det bästa med julia är att hon är omtänksam, lätt att prata med, bryr sig, finns alltid
där. älskar den bruden av hela mitt hjärta, min bästavän!

kan inte direkt säga nått som är sämst. men det dåliga är att båda vill ha rätt när det gäller
saker och att vi båda är envisa. sen är vi så otroligt lika i sättet så det är både bra och dåligt.


/ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0