SVAR

från: elin
1. om ni sammanlagt fick ta med er 5 personer till en öde ö, vilka skulle ni ta med er?
2. hur går det med killarna?
3. hur trivs ni i nya klassen?
4. älskar ni elin göransson?
5. visst är elin göransson bäst?
6. elin göransson är ert allt ellerhur?

PUSS
svar:
♥ skulle vara mina bästa vänner & mina systrar ( förlåt mamma&pappa haha )
♥ jag vet inte, men hoppas väl att det går åt rätt håll :)
♥ jag trivs bra men saknar den gamla klassen & att ha alla nära.
♥ älskar henne sjukt mkt
♥ ehh okej, eller ne..
♥ klart hon är


från: emelie
Vad vill ni jobba med efter studenten? :)

♥ efter studenten? oj! vet faktiskt inte, ska nog ut och resa efter studenten. kanske jobba på någon kryssing, på något hotell eller försöka få jobb i någon affär i USA eller något sånt där. senare i livet ska jag helt klart bli frisör

från: krister
Vart vill ni bo när ni blir äldre? ;)

♥ jag vill såklart bo i Örebro, eller på landet. men jag ska ha hus runt om i världen, som kommer väl inte riktigt "bo" någonstans haha.


från:
Vem av er är bäst Julia eller Therese ?? /Micke :)

♥ säger som therese, tillsammans är vi bäst.


från: emelie
Vilket är erat favoritprogram? :)

♥ har inget speciellt men kollar på gossipgirl, bonde, kungarna av tylösand, ph & ensam mamma.


från: mickis
har ni kul?

♥ja klart vi har :)

från:
Julia, vad är det bästa och sämsta med Therese?
och Therese, vad är det bästa och sämsta med Julia? :)

♥ det bästa med therese är att hon alltid bryr sig, ovasett vad. hon lyssnar alltid och förstår mig som ingen annan. kan inte riktigt beskriva henne, hon är världens bästa helt enkelt, bästavän.
det sämsta, oj! det är nog att hon är lika envis som mig, eller att hon är för lik mig haha! det är inte alltid dåligt, oftast bra faktiskt men ingen vill ha fel utan man har alltid själv rätt haha det är nog det sämsta med oss

/ julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0