GOD MORGON

somnade vid 00.00, vectras syster wendy sov i min säng. och hon pep hela tiden, tills hon var jätte
nära mig och sov. vaknade ett tag innan alarmet ringde, och då var klockan ca 5.50 och alarmet
ringde 20 över 6. usch säger jag bara för att gå upp runt den tiden, men börjar piggna till nu. idag
då, börjar dagen med musik, efter det engelska och sist hantverksorientering. slutar 14.15, då blir
det hem och senare ska jag träna med ellan, sen äre idol som gäller. ha en bra dag!



/ therese

Kommentarer
Postat av: o l i v i a - HANDGJORDA SMYCKEN

Åh, jag hatar att vakna innan alarmet ringer! Somnar man om då, som jag för det mesta gör, så blir man ännu tröttare när man väl vaknar av att det ringer ;)

2010-09-23 @ 13:07:53
URL: http://oliwi.blogg.se/
Postat av: therese

ja, usch. det är inte kul :D fina smycken på din blogg!

2010-09-23 @ 15:48:49
URL: http://tgjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0