BÖRJAN PÅ HELGEN

igårkväll åkte vi till lillån för att umgås med våra bästa. vi kollade på orphan, bra film men den psykade
i slutet, käkade tacos, var ute massa, pratade och så vidare. vid tolv följde vi elin till bussen och petter
drog hem. vi andra var ute ett tag till, och sen gick vi in och kollade på american pie och efter det somnade
vi, då var klockan kanske 3-4 någonting. jag, julia och simon delade på en 120 säng, ja och julia är så envisa
och skulle ha sängen. ja låg i fotändan och dom normalt. haha det gick faktiskt bra, blev inte utsparkad!
vaknade och somnade om flera gånger, sen började en grej slå vid fönstret hela tiden för att det blåste och
det lät hela tiden, sen kom en av katterna in och började slicka mig i ansikte och håret med en tunga som sandpapper. gick upp senare än 11 imorse, käkade frukost och sen kom pappa och hämtade mig och jag
körde hemåt. gick bra. ni är kanon älskade vänner ♥











/ therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fan händer i min panna?!?!?! :O

2010-09-25 @ 16:43:18
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: tg

haha woot? menaru ljusa fläckar vid sidan? eller vadå? :D

2010-09-25 @ 19:12:31
Postat av: Anonym

kolla på sidan av mitt huvud, jävla gropar typ haha!

2010-09-25 @ 19:38:18
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Anna

Petter är sååå söt! :)

2010-11-23 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0